Colin Archer Polar 34 verkocht
Verkocht
Prijs:
Verkocht
Bouwjaar:
1993
Afmetingen:
12,10 m x 3,30 m x 1,60 m
Materiaal:
Polyester
Motor:
Peugeot 65 pk 48 kW 1975 gereviseerd
Ligplaats:
Medemblik (NL)
Meer over de Colin Archer Polar 34
Deze Colin Archer 34 Polar heeft achterstallig onderhoud en kunnen wij daarom nu voor een zeer interessante prijs aanbieden. Bent u geïnteresseerd, maakt u dan een afspraak voor een bezichtiging via [email protected] of bel +31(0)228 855 380.LOA 12,10 mtr; lengte over stevens 10,33; wat achterstallig onderhoud en daarom aantrekkelijk geprijsd.
Algemeen
Werf:
D. Eberhardt, Anis BRD
Rompvorm:
S-spant
Rompkleur:
Zwart
Dek en opbouw kleur:
Bruin
Dek en opbouw materiaal:
Hout
teak
teak
Opbouw vorm, materiaal:
mahonie met teak
Ramen:
6 patrijspoorten, koekoek en voorluik
Kuip:
Achterkuip
Open Kuip (OK):
Diepgang:
160 cm
Diepgang maximaal:
160 cm
Lengte waterlijn:
1.210 cm
Waterverplaatsing:
10 ton
ca 10.500
ca 10.500
Ballast:
70 ton
ca 7.000 lood
ca 7.000 lood
Besturing:
Helmstok
helmstok mahonie en oregon pine
helmstok mahonie en oregon pine
Plek besturing:
Buiten
Roer:
Enkel
hout aan kiel
hout aan kiel
Kiel/zwaard:
Doorlopende kiel
lange doorlopende kiel met aangehangen roer en propeller ingesloten
lange doorlopende kiel met aangehangen roer en propeller ingesloten
Opmerkingen:
Laatste antifouling mei 2016
Laatste servicebeurt december 2016 De Klerk Yacht Service Medemblik
2 anodes
afeglopen winter op de kant
klein plekje osmose bovenwater
Teakdek moet deels gerubberd worden
Accommodatie
Salon:
Indeling en verblijfsruimtes:
salon met kombuis en navigatie hoek
Stahoogte:
200 cm
ca 2.00 mtr
ca 2.00 mtr
Hutten:
1
Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 1 Crew: 1
2 in voorhut, 2 in salon, 1 loodskooi
2 in voorhut, 2 in salon, 1 loodskooi
Type interieur:
mahonie
Matrassen:
Kussens:
Gordijnen:
groene stoffering
Watertank & materiaal:
200 ltr
Watersysteem:
manual
Toiletten:
1
ow pomp toilet
ow pomp toilet
Kooktoestel & brandstof:
2 pits gas
Oven:
nee
Koelkast & voeding:
ja, met vriesvak
Verwarming:
hete lucht
hetelucht, werkt niet
Motor en elektra
Aantal identieke motoren:
1
Type:
Binnenboord
Merk:
Peugeot
Bouwjaar:
1975
1975 (als gereviseerde motor ingebouwd)
1975 (als gereviseerde motor ingebouwd)
Vermogen:
65 pk
65 pk 48 kW
65 pk 48 kW
Draaiuren:
2.035
ca 2035
ca 2035
Brandstof:
Diesel
Voortstuwing:
Schroef in tunnel
vertgesmeerde as met blad schroef
vertgesmeerde as met blad schroef
Koeling:
Direct
Max snelheid:
7 km/u
7,5
7,5
Kruissnelheid:
5 km/u
5
5
Brandstoftankmeter:
ja, moet gerepareerd
Toerenteller:
ja
Oliedrukmeter:
ja
Temperatuurmeter:
ja
Accu:
1 start 1 service
Acculader:
ja
Dynamo:
1x op motor
Voltmeter:
ja
Walstroom:
ja
Bedieningspaneel:
ja
Voltage:
12V
12 V
Opmerkingen:
schroefas bedienbaar via pomp in BB kuipbank
Navigatie en elektronica
Kompas:
ja
Log/snelheid:
Autohelm
Dieptemeter:
Autohelm
Navigatieverlichting:
ja, moet aangesloten worden
Autopilot:
Autohelm
GPS:
Garmin
Kaartplotter:
ja
Radar:
Furuno, niet goed aangesloten
Marifoon:
Silva en handmarifoon
Weatherfax/Navtex:
Navtex
Opmerkingen:
scherm diepte- en snelheidsmeter werkt neit altijd
Tuigage
Type tuigage:
Ketch
Aantal masten:
2
aluminium masten en gieken
aluminium masten en gieken
Mast materiaal:
Aluminium
Oregon pine boegspriet; 1x19 rvs stagen
Oregon pine boegspriet; 1x19 rvs stagen
Zeilen materiaal:
rood dacron
Grootzeil:
ja
Rolgrootzeil:
bindreven
Bezaan:
ja
Bezaan rolsysteem:
bindrif
Genua:
ja
Fok:
ja
Kluiver:
ja
Lieren:
2 x + 2 aan boord moeten nog worden gemonteerd
Handmatige lieren:
Opmerkingen:
Giek van de Bezaan is niet goed gezekerd
Uitrusting buitenom
Ankers & materiaal:
CQR
Ankerlier:
Hand
manual
manual
Buiskap:
ja, Köster sails
Buitenkussens:
ja
Zeerailing:
ja
Zwemtrap:
ja
Stootwillen, lijnen:
compleet
Veiligheid
Reddingsvlot:
ja, moet gekeurd
Bilgepomp:
Elektrisch
manual, moet worden aangesloten; op motor
Brandblusser:
blusser en blusdeken
Radarreflector:
ja
Documenten
Disclaimer:
Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.