Coronet 32 Cabin AFT verkauft

Verkauft
Coronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFTCoronet 32 Cabin AFT
Preis:

Verkauft

Baujahr:

1974

Maße:

9,50 m x 3,50 m x 0,84 m

Material:

GfK

Motor:

nieuwe motoren 400 uur VOLVO PENTA D3-160/SX - 3.0L/160HP maal 2

Liegeplatz:

Vinkeveen (NL)

Mehr über die Coronet 32 Cabin AFT

Nu de Coronet 32 kopen is geld verdienen. Deze Deense Coronet met de zelfde romp als de Fairline 32 Phantom heeft een geheel nieuwe Volvo motorset met 400 vaar uur. De motoren zijn in gebouwd door Oranje Marine Amsterdam met een aanwezige factuur van bijna 60.000 euro. Er zijn vele schepen van dit merk gebouwd als offshore powerboats races voor de kust van Engeland. Het merk was gelijk een hit en bleef zich bewijzen in de jaren '50 tot de jaren '80. De Denen zijn bekend om hun timmerwerk vaardigheden en kwaliteit (bv. Bang & Olufsen) en de Coronet is geen uitzondering. De romp is een aanzienlijke layup van glasvezel die is immens sterk waardoor de boot waarschijnlijk meer in staat is dan haar bemanning onder zware omstandigheden. Het teak en mahonie houtwerk is van een hoge kwaliteit en het geschoolde fijn timmerwerk vind je in de kasten en deuren en luiken. Op basis van deze feiten, heeft Coronet een internationale reputatie als Europa's toonaangevende fabrikant van familie glasvezel motorboten verkregen. Niet omdat ze een groter aantal boten dan anderen gebouwd, maar omdat de kwaliteit, het vakmanschap en het ontwerp van de boten zijn een klasse apart.Bel voor een proefvaart met deze Coronet 32 Pieter Pepping van White Whale Yachtbrokers 0653345219 of mail [email protected]

Allgemein

Designer:
Ole Botved en de Amerikaanse ontwerper Richard C. Cole in en die was geïnspireerd door de Chevrolet Corvette 1956.
Werft:
BotVed boats of Denmark
Rumpfform:
monohull knikspant
Deckaufbau:
anti-slip polyester hout en aluminium
Form und Material der Konstruktion:
Polyster en aluminium
Fenster:
aluminium
Durchfahrtshöhe:
245 cm
Tiefgang:
84 cm
Verdrängung:
7,600kg (16,758.0lbs)
Ballast:
zeewaardigheid door de Vee romp
Steuersystem:
hydraulisch
Ruder:
dubbel roer
Kiel/Seitenschwert:
vaste kiel
Trimmklappen:
2 x trimplaat hydraulisch

Unterkunft

Einteilung und Räume:
voorpunt en achtercabine en salongedeelte en stuurcabine met
Stehhöhe:
200 cm
200 cm tot 205 cm ongeveer
Kabinen:
1 in de achtercabine en in de voorkant van het schip
Schlafplätze :
fest: 4 Extra: 2
2 in de voorcabine 2 in de achtercabine en 2 slaapbedden te creëren in de salon.
Interieurtyp:
Polyester teak hout en modern print grijs en aarde kleuren
Gardinen:
donker en licht grijs en frisse gordijnen
Wassertank & Material:
100 liter
Wassersystem:
Ja
Anzahl Duschen:
extra
WC:
fris en schoon en daglicht en voldoende ventilatie
Radio/CD Player:
ST 6000 MP Kicx ( USA)
Kocher & Brennstoff:
dubbel gaspit mooi en schoon
Kühlschrank:
43 liter zeer goede staat en geschikt voor 220V en 12 V en/of op gas
Gefrierschrank:
in koelkast

Motor, Elektronik

Anzahl identischer Motoren:
2
Marke:
VOLVO PENTA D3-160/SX - 3.0L/160HP
Baujahr:
2008
Leistung:
kW/hp: 120/163 gewicht van slechts 215 kg variabele geometrie turbo met aftercooler dus voordeel bij langzaam en snel varen.
Motorbetriebsstunden:
400 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kraftstoff:
diesel
Kraftstoffverbrauch:
2 liter / uur
Antrieb:
dubbele schroefas
Kühlsystem:
waterkoeling en natte uitlaat
Kraftstofftanks:
2 x 250 liter extra beveiligde bouw
Max. Geschwindigkeit:
40km/u
Marschgeschwindigkeit:
15km/u
Messgeräte:
compleet
Kraftstofftankanzeige:
dubbel aanwezig op Volvo D3 160
Drehzahlmesser:
dubbel aanwezig op Volvo D3 160
Öldruckmesser:
dubbel aanwezig op Volvo D3 160
Temperaturmesser:
dubbel aanwezig op Volvo D3 160
Bugstrahlruder:
niet nodig ivm dubbele gashendels
Heckstrahlruder:
niet nodig ivm dubbele gashendels
Batterie:
meerdere sets compleet en gelijk vernieuwd /vervangen
Batterieladegerät:
niet nodig door zware dynamo's
Lichtmaschine:
2 maal 140 amp met geïntegreerde temperatuur regelaar
Inverter:
Ja
Bedienungspanel:
Ja
Spannung:
12 V en 220 V via walstroom
Kommentare:
vanaf de krukas kW / pk: 120/163
Nominale toerental: 4000
Geen van cyl: 5
Displacementlitres / cui: 2.4 / 146

De D3-160 is extreem licht en compact met hoge prestaties, ideaal voor pure varen opwinding. Acceleratie vanuit stilstand is snel en maximumkoppel reeds bereikt bij 1750 rpm.

Het maximale uitgangsvermogen van een D3-160 met een motor gewicht van slechts 215 kg, verschaft prestaties met een hoge topsnelheid. Het is een spannend alternatief voor sport boten en in twee installaties met Duoprop en ook in kleinere sport cruisers.

Het basisontwerp
het basisontwerp is een in-lijn, 5-cilinder dieselmotor met turbo en inlaatluchtkoeler. Vijf cilinders genereren uniform en glad voortstuwing zonder de noodzaak van balansassen. Uitstekende koppel tijdens acceleratie, met uitzonderlijk lage uitlaat- en geluidsemissies gekoppeld aan de motor "s gering gewicht en laag brandstofverbruik, brengt duidelijk prestatie voor vaarplezier.

4 vierkleppentechniek gemeenschappelijke railsysteem
Het brandstofsysteem wordt elektronisch geregeld common rail high -pressure brandstofinjectie, werken bij een druk van 1600 bar. Twin spruitstukken per cilinder, gecombineerd met 4-kleppentechniek, zorgen voor efficiënte brandstofstroom. De spruitstukken bevinden zich eveneens aan weerszijden, waardoor een snelle mengsel van brandstof en lucht.

variabele geometrie turbo met aftercooler
bij lage toerental, een kleine turbo die snel kan starten werkt best, terwijl bij hoge toerentallen, moet de turbo groter exploitatie van de grote gasstroom mogelijk te maken.

de turbocompressor met variabele geometrie Turbine (VGT) op de D3 heeft flexibele bladen die kunnen worden gekanteld, waarbij de geometrie en de afmeting van de turbo zoals vereist. de bladen worden elektronisch gestuurd en de besturingseenheid kan snel en nauwkeurig veranderen passen de turbo om maximale kracht in elke situatie. Op deze wijze kan de D3 snelle acceleratie rechtstreeks uit lage toerentallen, gecombineerd met een hoge maximale energie op te wekken.

Laag gewicht &
De motor weegt slechts 215 kg. Door het gebruik van aluminium in heel, kan het gewicht laag worden gehouden zonder in gevaar te brengen duurzaamheid. Dit geeft ook een uitstekende comfort aan boord met een laag geluidsniveau en trillingen niveaus.

& en compact
De D3-160 efficiënt verpakt. Externe componenten worden geplaatst dat de motor een compacter toestel aan te brengen. Elk deel is ontworpen volgens de beschikbare ruimte. Zo hebben wij een geheel nieuw type warmtewisselaar, die is onderverdeeld om minder ruimte innemen ontwikkeld. Door de verdeelde vliegwiel met ingebouwde machtsbalans hoeft te dempen in de transmissie, die 10 cm lang opslaat.

Lage emissies
Het common rail-systeem in combinatie met een geavanceerd verbrandingssysteem zet een nieuwe standaard voor het minimaliseren van de uitstoot van uitlaatgassen. De D3-160 voldoet niet alleen aan de EU 2006, maar ook met de aanzienlijk strengere 2006/2007 Amerikaanse emissie-eisen.

EVC - Elektronische Vaar Controle
EVC met mechanische shift en gas is het nieuwe gemeenschappelijk platform voor de motor en de aandrijflijn, instrumentatie, accessoires en efficiënt onderhoud. Het biedt een hoger niveau van integratie met uw boot: snelheid, tank niveau, diepte en oppervlakte water temp evenals boordcomputer geïntegreerd met uniforme instrumentatie zijn enkele van de spannende nieuwe mogelijkheden van EVC.

Minimaal onderhoud nodig
De D3-160 vereist een minimum aan onderhoud dankzij functies, zoals:
De nokkenas zoetwaterpomp worden aangedreven door de krukas met een getande riem met automatische spanner.
De zeewaterpomp, servo dynamo worden aangedreven door een en twee side poly-V- riem met riemspanner voor eenvoudige aanpassing.
Hydraulische klepstoters automatische klepspeling wordt geen handmatige aanpassing.

140 amp alternator
moderne boten neiging om meer energieverslindende functies zoals browsers, automatische piloot, koelkasten, enz D3 over een krachtige 140 amp dynamo met geïntegreerde temperatuur gecompenseerd regelaar dragen. Samen bieden zij een hoge laadcapaciteit voor een of meerdere accu banken.

Zoetwaterkoeling standaard
De D3-160 is voorzien zoetwaterkoeling standaard. Dit optimaliseert de motor werktemperaturen voor een grotere efficiëntie en lagere onderhoudskosten. De koelkanalen voortdurend gespoeld met beschermingsvloeistoffen plaats corrosief zout water.

Direct bereid heetwateruitlaat maakt een eenvoudige verbinding met een boiler als onderdeel van een warmwatersysteem. Verwarmen van water is snel en efficiënt, dankzij de hogere temperaturen die met een zoet water gekoeld systeem, terwijl de tijd en de kosten van boiler installatie ook worden verminderd.

Navigation und Elektronik

Echolot/Tiefenmesser:
Ja
Navigationslichter:
compleet

Ausrüstung

Anker & Material:
Ja
Sprayhood:
Ja
Außenpolster:
Ja
Seereling, Heckkorb, Bugkorb:
Ja
Badeplattform:
Ja
Badeleiter:
Ja
Davits:
vanaf1972, heeft Botved Boats ongeveer 1000 boten per jaar en geëxporteerd naar ca. 100 landen.
Fender, Leinen:
Ja
Ruder, Paddel:
Ja

Haftungsausschluss:
Obwohl mit größtmöglicher Sorgfalt auf die Richtigkeit, Vollständigkeit und Aktualität unserer Informationen geachtet wurde, können hieraus keine Rechte abgeleitet werden.

White Whale Yachtbrokers logo

Vertriebsbüro

White Whale Yachtbrokers - Vinkeveen

Telefon: +31 (0) 653 345 219

Email: [email protected]