Coastworker 32 (aka Colvic Coastworker) sold
Sold
Price:
Sold
Construction year:
1984
Dimensions:
9.75 m x 2.88 m x 1.00 m
Material:
GRP (Polyester)
Engine:
Berth:
op verkoopterrein
More about the Coastworker 32 (aka Colvic Coastworker)
General
Designer:
gebouwd door de firma J.L. Bussel te Weymouth, Engeland.
Shipyard:
gebouwd door de firma J.L. Bussel te Weymouth, Engeland.
Hull shape:
knikspant
Deck construction:
polyester
Superstructure:
polyester
Windows:
aluminium droog en geen waterschades
Vertical clearance:
190 cm
Draught:
100 cm
Displacement:
4500
Steering system:
hydraulisch
Rudder:
enkel groot met hak
Keel/Lee board:
vast
Accommodation
Layout and spaces inside:
3 achterkuip salon/bestuurderscabine en voor cabine met grote slaapplaatsen en toilet.
Headroom:
200 cm
2 meter in de salon en iets lager in de voorcabine
2 meter in de salon en iets lager in de voorcabine
Cabins:
salon/bestuurderscabine en voor cabine met grote slaapplaatsen en toilet.
Berths:
fixed: 3 Extra: 2 crew: 2
in de voorcabine 2 mogelijkheid in de salon 1 a 2 en met extra achtertent in de open kuip ook 2
in de voorcabine 2 mogelijkheid in de salon 1 a 2 en met extra achtertent in de open kuip ook 2
Type interior:
polyester hout en aluminium
Curtains:
creme marine Sky met riva ribbel
Toilets:
nieuw geplaats in 2017 nooit gebruik dus lekker fris met daglicht en ruime ventilatie
Radio/CD player:
aanwezigheid van mogelijkheid
Cooker & fuel:
2 maal gaspit op houten keukenkasten
Oven:
wel de ruimte
Engine, electrics
Number of identical engines:
1
Brand:
een Ford-Lehman 6 cyl.
Year:
1988
Power:
120 pk diesel
Engine hours:
2013 refit and totall overhault.
Fuel:
diesel
Fuel consumption:
1,5 liter bij 1200 toeren
Propulsion:
Schroefas en lagers nieuw 2013.
Fuel tanks:
Ja
Max speed:
10.2591564 dus 19 kilometer
Cruising speed:
7.5593784 dus 14 kilometer
Bow thruster:
Ja
Control panel:
dashboard
Voltage:
12 volt
Navigation and electronics
Navigation lights:
compleet
Radar:
Ja
Deck Equipment
Anchors & material:
Ja
Anchor windlass:
Ja
Swimming ladder:
Ja
Fenders, lines:
Ja
Documents
Disclaimer:
Although the utmost care has been taken to ensure the correctness, completeness and topicality of our information, no rights can be derived from this.