Askeladden 805 Commuter verkocht
Verkocht
2007
8,00 m x 2,70 m x 1,00 m
Polyester
Mercruiser 4,2l diesel
Turku, (FI)
Meer over de Askeladden 805 Commuter
Motor Mercruiser 4.2l diesel, 532 uur
Vraagprijs zonder BTW, vraagprijs inclusief Finse BTW 24% = 71.900€
Gemiddeld brandstofverbruik: ca* 1 L = 1 km, 1,85 L per zeemijl
Boegschroef: Sleipner (3 pk)
Trimschoepen: Lenco (met bediening en weegschaal)
Verwarming: dubbele verwarming. Tijdens het varen kan de Kalori 4 kw motorkoelkachel gebruikt worden.
Als de boot in de haven ligt of de motor nog koud is, kan de Eberspächer 4 kw (diesel) verwarming gebruikt worden.
Elektrisch glazen schuifdak
De kajuit heeft in totaal drie schuifdeuren, een achterdeur en een zijdeur aan beide zijden.
De boot is een walk-around type, d.w.z. de hele boot kan 360 graden om de kajuit heen gelopen worden. Je kunt in het achteronder en in de boeg zitten.
Roestvrijstalen relingen
Walstroom (inclusief opladen van de accu)
Koud water: 120 L.
Warm water: 30 L. De warmwaterboiler heeft twee systemen. Tijdens het varen wordt het water in de boiler verwarmd door de motorkoelvloeistof van de boot. Als de boot in de haven ligt, wordt de walstroom gebruikt.
Septische tank: 40 L
Elektrisch toilet Jabsco
Koelkast Isotherm
Kombuis (gootsteen, warm en koud water
- elektrisch fornuis werkend op walstroom)
De kapitein en de navigator zijn uitgerust met Grammer stoelen (stoel schokdemper verstelbaar volgens het gewicht van de inzittende).
Bovendien zijn op beiden voetsteunen (verplaatsbaar) geïnstalleerd.
Autonome lenspompen in het achterschip en de boeg
Elektronica aan boord:
- Raymarine Axiom plotter
- Raymarine Axiom radar
- Raymarine stuurautomaat
- Raymarine GPS
- Raymarine Kompas
- AIS
- Raymarine VHF radio
- Radio/CD Clarion
- Gobius Pro niveausensoren op watertank en septic tank (op basis van waarschuwing voor overvullen en legen)
Standaard kompas SILGemiddeld brandstofverbruik: ca* 1 L = 1 km, 1,85 L per zeemijl
Boegschroef: Sleipner (3 pk)
Trimschoepen: Lenco (met bediening en schaalverdeling)
Verwarming: dubbele verwarming. Tijdens het varen kan de Kalori 4 kw motorkoelkachel worden gebruikt.
Als de boot in de haven ligt of de motor nog koud is, kan de Eberspächer 4 kw (diesel) verwarming gebruikt worden.
Elektrisch glazen schuifdak
De kajuit heeft in totaal drie schuifdeuren, een achterdeur en een zijdeur aan beide zijden.
De boot is een walk-around type, d.w.z. de hele boot kan 360 graden rond de kajuit gelopen worden. Je kunt in het achteronder en in de boeg zitten.
Roestvrijstalen relingen
Walstroom (inclusief opladen van de accu)
Koud water: 120 L.
Warm water: 30 L. De warmwaterboiler heeft twee systemen. Tijdens het varen wordt het water in de boiler verwarmd door de motorkoelvloeistof van de boot. Als de boot in de haven ligt, wordt de walstroom gebruikt.
Septische tank: 40 L
Elektrisch toilet Jabsco
Koelkast Isotherm
Kombuis (gootsteen, warm en koud water
- elektrisch fornuis werkend op walstroom)
De kapitein en de navigator zijn uitgerust met Grammer stoelen (stoel schokdemper verstelbaar volgens het gewicht van de inzittende).
Bovendien zijn op beiden voetsteunen (verplaatsbaar) geïnstalleerd.
Autonome lenspompen in het achterschip en de boeg
Elektronica aan boord:
- Raymarine Axiom plotter (met stuurautomaat). De kaart moet worden bijgewerkt (de laatste update dateert van 11.01.2021)
- Raymarine Axiom radar
- Raymarine Autopilot (rijdt direct op een gegeven koers)
- Raymarine GPS
- Raymarine Kompas
- AIS
- Raymarine VHF radio
- Clarion DVD speler
- Radio/CD Clarion
- Gobius Pro niveausensoren op watertank en septic tank (op basis van waarschuwing voor overvullen en legen)
Standaard kompas SILVA
Nieuwe accu's (2 stuks, één voor motor, één huisaccu)
Het buitendek is volledig bedekt met teakhout (een extra op maat gemaakte oplossing om te zitten is geïnstalleerd op het plafond van de kajuit)
Buitendouche (warm en koud water)
Zoeklicht (gemotoriseerd)
Thule dakdragers op het dak van de kajuit
LED-verlichting onder water (blauw)
LED licht op het buitendek (warm wit)
Alle benodigde ligplaatsen. Ankers. Drijfanker. Ankerlijn.
Algemeen
Accommodatie
Motor en elektra
Navigatie en elektronica
Documenten
Disclaimer:
Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.