Barkas 13.50 Flybridge AK verkocht

Verkocht
Barkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AKBarkas 13.50 Flybridge AK
Prijs:

Verkocht

Bouwjaar:

1996

Afmetingen:

13,50 m x 4,25 m x 1,35 m

Materiaal:

Staal

Motor:

Vetus Deutz DT64

Ligplaats:

Herkingen

Meer over de Barkas 13.50 Flybridge AK

Fraai en unieke uitvoering van de Barkas 13.50. Dit schip is door de Consonant werf voorzien van een flybridge en een achterhut. Deze Barkas 13.50 fly AK is in goede staat en in 2009 van buiten boven de waterlijn helemaal opnieuw in de Awlgrip gezet. De Barkas 13.50 is een stoer schip om te zien en is zeer robuust gebouwd. Zodra u de eerste keer aan boord stapt vallen een aantal zaken direct op. Zoals de ruime kuip met de toegang tot de achterhut, met twee enkele bedden, en de robuuste RVS afwerking van de reling en natuurlijk de trap naar de flybridge. De gangboorden zijn breed en dit zeegaande schip is uit gerust met een extra RVS reling op het voordek zodat u ook in slecht weer altijd een vast punt heeft voor houvast. De salon is ruim en voorzien van veel bergruimte. Aan bakboord treft u een ruime rondzit aan met tafel. Verder naar voren is een bank geplaatst waarvan het schip te besturen is. Hier naast is aan stuurboord nog een extra bankje geplaatst voor de “bijrijder”. Uiteraard is het schip ook te besturen van af de flybridge waarvan u een prachtig uitzicht heeft op de omgeving en verkoeling kunt vinden op warme dagen. In het voorschip bevind zich het kombuis. Deze is ruim van opzet en voorzien van een 4-pits elektrische kookplaat welke via de Mastervolt generator altijd klaar voor gebruik is. Warm water is ruim voorradig dankzij de 1.000 liter water tank en de Kabola CV installatie. Deze zorgt ook voor een behaaglijk klimaat in het schip. Vanuit het kombuis is ook de toegang tot de tweede hut waar een dubbel en een enkel bed bevind. Verder is er aan boord een separate douche gelegenheid en een separaat toilet. Helemaal in de voorpiek, ook te bereiken via het kombuis, is de eigenaarshut. Hier is een riant dubbel bed en veel opbergruimte. Dit schip is zeer robuust gebouwd en er is niet bezuinigd op de afwerking. Met nog geen 900 uur op de 6 cilinder Vetus Deutz diesel motor is het ook niet veel gebruikt. Wel kan de teak interieur afwerking weer een likje lak gebruiken na verloop van de jaren maar is zeker nog niet noodzakelijk. Mocht u op zoek zijn naar een hoogwaardig gebouwd schip met een stoere lijn en uiteraard een flybridge, dan is dit schip zeker de moeite waard. De Barkas schepen staan bekend om hun robuuste afwerking en deze Barkas 13.50 flybridge is daar geen uitzondering op. We nodigen u dan ook graag eens uit om een afspraak voor een bezichtiging te maken aan boord van dit stoere schip.

Algemeen

Ontwerper:
Dhr. L. Huitema
Werf:
Consonant Yachts
CE-normering:
nee
Rompvorm:
multiknik 6 mm
Dek en opbouw materiaal:
staal met antislip afwerking
Opbouw vorm, materiaal:
staal 4mm
Ramen:
enkel glas in aluminium kozijnen
Doorvaarthoogte normaal:
3.60 m. met gestreken mast (anders 7 m.)
Diepgang:
135 cm
Waterverplaatsing:
24000
Besturing:
binnen en op de flybridge hydraulisch
Trimflaps:
nee

Accommodatie

Indeling en verblijfsruimtes:
voorhut, tweede hut, natte cel, toilet ruimte, salon met open kombuis en een achterhut.
Stahoogte:
200 cm
2.00 m.
Hutten:
3
Slaapplaatsen:
Vast: 7
7
Type interieur:
teak
Watertank & materiaal:
1000 ltr.
Watertankmeter:
ja
Watermaker:
nee
Vuilwatertank & materiaal:
500 ltr.
Watersysteem:
ja
Warm water:
Kabola
Aantal douches:
ja
Aantal baden:
nee
Toiletten:
ja
TV:
nee
Radio/CD-speler:
nee
Kooktoestel & brandstof:
4-pits elektrisch
Oven:
nee
Magnetron:
nee
Koelkast & voeding:
ja
Vriezer:
nee
Verwarming:
Kabola CV
Airconditioning:
nee

Motor en elektra

Aantal identieke motoren:
1
Merk:
vetus Deutz DT 64, 6-cilinder
Bouwjaar:
1996
Vermogen:
159 pk
Draaiuren:
900
Brandstof:
diesel
Verbruik:
8 ltr./uur met kruissnelheid
Voortstuwing:
schroefas met 4-blad prop.
Koeling:
buitenwater met warmtewisselaar
Brandstoftank aantal:
1000 ltr.
Max snelheid:
18 km/uur
Kruissnelheid:
15 km/uur met 1700 t/min
Brandstoftankmeter:
ja
Toerenteller:
ja
Oliedrukmeter:
ja
Temperatuurmeter:
ja
Boegschroef:
ja
Hekschroef:
nee
Accu:
4 x 225Ah + 3 x 200Ah
Acculader:
Mastervolt
Dynamo:
2 x
Generator:
Mastervolt 6 kva
Omvormer:
Mastervolt
Voltmeter:
ja
Walstroom:
ja
Voltage:
12/24/220 v

Navigatie en elektronica

Kompas:
via gps
Log/snelheid:
via gps
Dieptemeter:
Eagle accura
Windmeter:
nee
Navigatieverlichting:
ja
Kaarten, gidsen:
nee
Roerstandaanwijzer:
ja
Autopilot:
Cetrek pilot 780
GPS:
Eagle accura
Kaartplotter:
nee
Radar:
JRC 1000
SSB ontvanger:
nee
Korte golf zender:
nee
Marifoon:
Shipmate RS8300
Weatherfax/Navtex:
nee

Uitrusting buitenom

Ankers & materiaal:
ja
Ankerlier:
handmatig
Bimini:
op flybridge
Dekzeil(en):
ja
Zeerailing:
ja
Zwemplatform:
ja
Zwemtrap:
ja
Bijboot:
Aluminium Linder 310 (1997)
Bijboot buitenboordmotor:
Johnson 10 pk (1997)
Davits:
nee
Stootwillen, lijnen:
ja

Veiligheid

Bilgepomp:
ja

Disclaimer:
Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.

White Whale Yachtbrokers logo

Verkoop kantoor

White Whale Yachtbrokers - Willemstad

Tel: +31(0)168 820208

Email: [email protected]