Van De Stadt 34 verkocht
Verkocht
Prijs:
Verkocht
Bouwjaar:
2000
Afmetingen:
10,50 m x 3,30 m x 1,70 m
Materiaal:
Staal
Motor:
Vetus M4.14 (32PK)
Ligplaats:
Lemmer (NL)
Meer over de Van De Stadt 34
Stalen zeiljacht; Gebouwd door Jachtwerf Beisterveld, Meppel (NL) Oceaan getuigd.
Gebouwd in 1997 en te water in 2000; van de Stadt designnummer 391
Afspraken voor bezichtigingen kunnen 6 dagen per week vooraf rechtstreeks worden geregeld met het White Whale Yachtbrokers Noord-Nederland; kantoor in Sneek. mail: [email protected] of bel +31 515 423 467
Aanbiedingen op de vraagprijs kunnen worden overwogen.
Algemeen
Ontwerper:
van de Stadt & partners
Werf:
Beisterveld, Meppel en Tijssen
Bouwnummer:
Designnummer 391
CE-normering:
CE-A
Rompvorm:
Knikspant
Dek en opbouw materiaal:
Staal
Opbouw vorm, materiaal:
Staal met vaste buiskap
Doorvaarthoogte normaal:
17 m
ca. 17.00
ca. 17.00
Diepgang:
170 cm
Waterverplaatsing:
ca. 7.500
Ballast:
ca. 2.250
Besturing:
Stuurwiel, Solimar mechanisch d.m.v. stangen.
Roer:
Doorgestoken balansroer
Kiel/zwaard:
Vinkiel gevuld met lood
Opmerkingen:
Zeer zeewaardig, kwalitatief goed gebouwd zeiljacht om langere reizen veilig en snel te maken.
Schip is compleet geisoleerd en staat in hoogwaardig 2-componenten verfsysteem.
Accommodatie
Stahoogte:
185 cm
ca. 1.87 (hoogst) aflopend naar ca. 1.82
ca. 1.87 (hoogst) aflopend naar ca. 1.82
Hutten:
2
Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 2
4 vast en 2 extra
4 vast en 2 extra
Type interieur:
Teak interieur
Gordijnen:
Watertank & materiaal:
2 x ca. 150 liter (totaal ca. 300 liter)
Watertankmeter:
Nee
Vuilwatertank & materiaal:
ca. 30 liter met drie-wegkraan
Watersysteem:
Elektrisch
Warm water:
Boiler ca. 27 liter
Aantal douches:
Handdouche met warm/koud stromend water
Toiletten:
handmatig onderwater pomptoilet aangesloten op vuilwatertank.
TV:
Flatscreen met digitenne
Radio/CD-speler:
JVC 12V en 220V met losse boxen
Kooktoestel & brandstof:
3-pits gas
Oven:
half cardanische oven
Koelkast & voeding:
Bovenlader met compressor (2010)
Verwarming:
Xeros standaard heteluchtverwarming en Rietpol Oliekachel met eigen tank
Motor en elektra
Merk:
Vetus M4.14
Bouwjaar:
1997, ingebruik gesteld in 2000
Vermogen:
ca. 32 Pk
Draaiuren:
ca. 1.500
Brandstof:
Diesel
Voortstuwing:
Schroefas met 3-blads vaste schroef
Koeling:
Intercooling
Brandstoftank aantal:
ca. 60 liter RVS
Brandstoftankmeter:
Ja
Toerenteller:
Ja
Oliedrukmeter:
Akoestisch Alarm
Temperatuurmeter:
Akoestisch Alarm
Boegschroef:
Nee
Accu:
2 x service accu ca. 90Ah en 1 x ca. 90 Ah startaccu (2015)
Acculader:
Mastervolt easycharge 12V/10A (2015) en Vetus 12V/25A
Dynamo:
op motor
Omvormer:
Vetus 500W
Voltmeter:
Ja
Walstroom:
Ja, incl. Kabel
Voltage:
12V boordnet en 220V walstroom en via 500W omvormer
Opmerkingen:
Nokia mobiele telefoon
Navigatie en elektronica
Kompas:
Vloeistofkompas (Cassens en Plath)
Log/snelheid:
Raymarine ST60 Tridata
Dieptemeter:
Raymarine ST60 Tridata
Windmeter:
Navman
Navigatieverlichting:
Compleet
Autopilot:
Raymarine P70R Evolution met Gyrokompas
Kaartplotter:
Raymarine C70 combinatie radar/kaartplotter
Radar:
Raymarine C70 combinatie radar/kaartplotter
Marifoon:
Shipmate RS8300, met binnen- en buitenaansluiting
Tuigage
Type tuigage:
Sloep 7/8
Mast materiaal:
Aluminium Mast en Giek, RVS verstaging
Zeilen materiaal:
Dacron
Grootzeil:
1 x origineel (volledig doorgelat, zwaar doek), 1 x lichter grootzeil
Rolgrootzeil:
3-rifs
Genua:
Origineel, zwaar doek met UV-band
Genua reefsysteem:
Furling
Spinnaker:
Ja, (nooit gebruikt)
Lieren:
2 x Lewmar ST44 genualier, 1 x Lemwar 8, 2 x Vallier op mast Lewmar 16 en 1 reeflier op mast
Uitrusting buitenom
Ankers & materiaal:
Bruce anker (15kg) met ca. 50 meter ketting 10mm
Ankerlier:
Elektrische ankerlier
Buiskap:
Vaste Buiskap met korte Cockpittent, en grote Cockpittenttent
Dekzeil(en):
Winterdekzeil over kuip
Zeerailing:
2-draads met mantel
Zwemplatform:
Ja
Zwemtrap:
RVS
Stootwillen, lijnen:
Compleet
Veiligheid
Reddingsvlot:
Nee
Bilgepomp:
Automatisch
Brandblusser:
Brandblusser
MOB Systeem:
op plotter
Radarreflector:
Ja
Reddingsvesten:
4 x
Gasbun met afvoer:
2 x gasfles in Bun
Documenten
Disclaimer:
Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.