Deze Jeanneau Sun Odyssey 36i uit 2009 bieden wij aan namens de eerste particuliere eigenaar. De boot is compleet uitgerust met o.a. onderdekse stuurautomaat, verwarming en elektrische ankerlier. De kuip is royaal van opzet en biedt onder het zeilen erg veel bewegingsvrijheid. De doorgang vanaf het zwemplatform is uitstekend. De stuurman beschikt over de nodige apparatuur waaronder de krachtige Raymarine stuurautomaat. Deze Jeanneau heeft bovengemiddelde zeileigenschappen en de zeilen zijn in zeer goede staat.
Het interieur biedt een hele gezellige salon en 2 dubbele hutten waarin beide bedden zijn voorzien van lattenbodems. De achterhut heeft prima Neptune matrassen. De keuken is ruim en praktisch met een enorm koelvak en de nodige bergruimte. De kaartentafel is handig verschuifbaar, waardoor er aan bakboord ook een gezellige bank kan worden gemaakt.
Al met al een goed onderhouden en jonge Jeanneau Sun Odyssey 36i voor een aantrekkelijke prijs. Wij nodigen u uit voor een bezichtiging in Den Oever (NL). Maakt u een afspraak via [email protected] of bel +31(0)228 855 380.
Algemeen
Ontwerper:
Marc Lombard
Werf:
Jeanneau
Bouwnummer:
FR-SPB-NJ391C909
CE:
A
Rompvorm:
Rondspant
Rompkleur:
Wit
Dek en opbouw kleur:
Wit
Dek en opbouw materiaal:
Polyester
Doorvaarthoogte normaal:
16,35 m
Diepgang:
194 cm
Waterverplaatsing:
5,700 kg
Ballast:
1,570 kg
Besturing:
Stuurwiel
Roer:
Enkel
Kiel/zwaard:
Vaste kiel
Accommodatie
Indeling en verblijfsruimtes:
salon met kombuis en navigatie; voor en achterhut
Stahoogte:
200 cm
Hutten:
2
Slaapplaatsen:
Vast: 4 Extra: 3
Type interieur:
Modern, licht
Matrassen:
Kussens:
Gordijnen:
Watertank & materiaal:
355 liter Kunststof
in 2 tanks
Watertankmeter:
Vuilwatertank & materiaal:
50 liter Kunststof
Vuilwatertankmeter:
Watersysteem:
Druksysteem
Aantal douches:
1
Toiletten:
1 Handmatig
Radio/CD-speler:
Pioneer MP3 radio/cd speler
Kooktoestel & brandstof:
2 pit(ten) Gas
Oven:
met grill
Koelkast & voeding:
180 liter Elektrisch
Verwarming:
hete lucht
Webasto AT Evo Comfort 3900 met geïsoleerde leidingen. 2016 brander vervangen
4 x 295 Ah
3x 75Ah deep cycle en 1x 70Ah startaccu
Acculader:
25 A
Cristec CPS2 25Ah
Dynamo:
Voltmeter:
Walstroom:
Walstroomkabel:
Voltage:
12V
Navigatie en elektronica
Kompas:
Log/snelheid:
Raymarine ST60+
Dieptemeter:
Raymarine ST60+
Windmeter:
Raymarine ST60+
Navigatieverlichting:
Kaarten, gidsen:
Navionics 2018 en diverse DKW kaarten van NL
Roerstandaanwijzer:
in Raymarine ST6002
Autopilot:
Raymarine ST6002
GPS:
Furuno GP32
Kaartplotter:
Raymarine ES75 (2018) ingebouwd in Navpod(2018)
Marifoon:
Furuno DSC met ATIS. Extra waterdichte handmarifoon Standard Horizon
Opmerkingen:
Shipmodule multiplex en SR AIS ontvanger incl bluetooth verbinding voor laptop navigatie. Laptop en WINGPS aanwezig (nu als backup voor nieuwe Raymarine)
Tuigage
Type tuigage:
Fractioneel
11/12
Mast materiaal:
Aluminium
Achterstag in 2016 vervangen. Verstaging afgesteld door Rake Rigging
Verstaging:
Staaldraad
Grootzeil:
30,7m2 Quantum 80% latten Rutgerson stainless steel eyes met 2x auto reef en lazybag
Genua:
Quantum 130%, 33m2 high-tenacity Dacron, met UV band
Fok:
De Vries Sails 100% High Aspect fok (25m2), Cruising Off shore dik Dacron met 4 verticale latten met rollfokhoes
Voorzeil rolsysteem :
Gennaker:
De Vries Sails 82,6m2 met stripper
Handmatige lieren:
Selftailing:
4
Opmerkingen:
HA fok en gennaker zijn als nieuw.
Uitrusting buitenom
Ankers & materiaal:
Rocna 15kg (2013)
ca 20 mtr ketting en ca 35 mtr lijn
Anker bevestiging:
Lijn & ketting
Ankerlier:
Elektrisch
Buiskap:
De Vries Sails (2009)
Kuiptent:
Buitenkussens:
Dekzeil(en):
Wintertent
Zeerailing:
Preek- en hekstoel(en):
Zwemplatform:
Zwemtrap:
Bijboot:
Plastimo pi230vb (2014) incl voetpomp en drukmeter
Bijboot buitenboordmotor:
Mercury 3,5pk (2014) incl Aspen benzine en hoes
Stootwillen, lijnen:
Kuiptafel:
Veiligheid
Reddingsvlot:
Plastimo Cruiser
Radarreflector:
Trilens met RVS montage bracket
Reddingsvesten:
2x Secumar Bolero (2016 gekeurd) en 2x kids Besto automatische vest
Disclaimer: Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.