De Reinke jachten zijn vermaard om hun zeewaardigheid en ruimte. De 15M die wij u aanbieden is gebouwd tussen 1996 en 1998 op de Maritim Europe werf in Gdansk Polen. In 2014-2015 is de boot volledige gerefit twv. ruim €100.000,-. Onder andere is het staand want, zeilen en accu's vernieuwd. De boot is gemaakt van aluminium en is voorzien van maar liefst 2 Vetus motoren.
De boot heeft een zeer ruim dek, en een praktische tuigage. Er is een grote genua (2015) maar ook een zelfkerende kotterfok (2015). De genua is elektrisch te reven. Op de boeg is een uitbouw voor de ankers. De kuip is goed beschut zowel voor zon als regen en wind. Op het achterschip is een zwemplatform, ideaal om in en uit de bijboot te stappen.
Het interieur heeft twee zitgedeelten; één in de deksalon met de navigatiehoek rechts, en één salon midscheeps waar ook de kombuis is. In het voorschip is een royale tweepersoons hut met natte cel. Hier is ook de watermaker geinstalleerd, goed voor 200 liter per uur. In het achterschip is de eigenaarshut met en-suite een natte cel. De motorruimte is goed afgescheiden door een waterdichte deur. Hier staan de 2 Vetus motoren opgesteld als ook de generator motor.
Voor wie een comfortabel en zeewaardig jacht zoekt is de Reinke 15M een geschikte keuze. De boot is zeewaardig en geschikt voor lang verblijf aan boord. Maakt u een afspraak voor een bezichtiging in Enkhuizen via [email protected]. Uw jachtmakelaar is Robert de Vries, +31(0)6 5020 1336
Algemeen
Ontwerper:
Kurt Reinke
Werf:
Maritim Europe Gdansk
Maritim Europe Gdansk (Polen)
Bouwnummer:
113
CE:
voor CE
CE-normering:
voor CE
Rompvorm:
Knikspant
multi knikspant
Rompkleur:
Blauw
Dek en opbouw kleur:
Wit
Dek en opbouw materiaal:
Aluminium
alu met TBS matten
Opbouw vorm, materiaal:
aluminium
Ramen:
dubbel glas in alu frames
Kuip:
Middenkuip
Doorvaarthoogte normaal:
21,4 m
21,40 mtr
Diepgang:
180 cm
Diepgang maximaal:
180 cm
Waterverplaatsing:
22 ton
ca 24.000
Ballast:
8 ton
ca 8.000 lood
Besturing:
Stuurwiel
stuurwiel hydraulisch
Plek besturing:
Buiten
Roer:
Enkel
aan skeg
Kiel/zwaard:
Kimkielen
asymmetrische twin kiel
Opmerkingen:
windvaan stuurinrichting
Accommodatie
Salon:
Indeling en verblijfsruimtes:
decksalon met navigatie hoek; salon met kombuis
Stahoogte:
205 cm
2,05
Hutten:
2
voorhut en eigenaarshut achterschip
Slaapplaatsen:
Vast: 5
5
Type interieur:
zijdeglans teak
Kussens:
Gordijnen:
stof, creme gemeleerd
Watertank & materiaal:
750 ltr alu tank met epoxy coating
Watertankmeter:
ja
Watermaker:
zelfbouw 200 l/h
Vuilwatertank & materiaal:
60 ltr kunststof tank (2015)
Watersysteem:
elektrisch, leidingen vervangen (2015)
Warm water:
dmv doorstroomtoestel in cv ketel
Aantal douches:
2
1x
Toiletten:
2
2x vacuum
TV:
2x
Radio/CD-speler:
radio/cd/usb
Kooktoestel & brandstof:
3 pits
Oven:
ja
Magnetron:
ja
Koelkast & voeding:
deurmodel
Vriezer:
nee
Verwarming:
CV
centrale verwarming dmv Marine Booster (doorstroom toestel)
Motor en elektra
Aantal identieke motoren:
2
Start type:
Elektrisch
Type:
Binnenboord
Merk:
Vetus Peugot
Vetus Peugeot
Bouwjaar:
1996
Vermogen:
55 pk
Draaiuren:
ca 1.250
Brandstof:
Diesel
Verbruik:
6
Overbrenging:
Schroefas
Voortstuwing:
Schroef
as watergesmeerd; 3 blads kiwi vaan propellers; 2 bronzen schroeven als reserve
Disclaimer: Hoewel er uiterste zorg besteed is aan de correctheid, volledigheid en actualiteit van onze informatie kunnen hieraan geen rechten worden ontleend.